פרויקטים חדשים למגורים בצפון תל אביב

  • by

העיר תל אביב נחשבת לעיר שאינה עוצרת גם לא בשעות הלילה ובטח שלא בסופי השבוע, אל הקצב הזה מצטרפים גם לא מעט פרויקטים חדשים לבניה והתחדשות עירונית. תוכלו לראות את התחדשות זו החל מהקו האווירי של העיר תל אביב, העובר משכונות בדרום העיר אל מרכז העיר ועד אל הצפון הישן והחדש, שם תוכלו לראות מאות של מנופים מקשטים קו הרקיע. אבל לאלו מכם שזקוקים לבתים מרווחים יותר, פארקים שקרובים יותר אל המגורים ופחות פקקים היינו ממליצים עבורכם את הפרויקטים החדשים שנמצאים בצפון תל אביב. שם תוכלו למצוא פרויקטים שמתחילים מרחוב זמנהוף ועד לרמות צהלה.

עד 2 וחצי מיליון שקלים

לא מעט מהפרויקטים החדשים בצפון תל אביב עברו בעצם תמא 38 אך ברובם נעשו חיזוקים ולאו דווקא פינוי ובינוי כמו בדרום העיר. הדגש על חיזוקים ותוספות שנעשה בעיקר בצפון העיר, מנסה שלא להעמיס על התשתיות העירוניות יחד עם עוד מאוד פרויקטים הכוללים פינוי ובינוי ברחבי העיר. יחד עם זאת תוכלו למצוא מגוון רחב של פרויקטים שהעלות המקסימלית שלהם מסתכם עד כ2 וחצי מיליון שקלים, בדיוק כמו באזור "הרוגי מלכות" וגם בפרויקט "מבצע קדש" שם נמכרו במהלך השנתיים האחרונות דירות במחירים של עד 2.6 מיליון וגם 3 מיליון. תוכלו למצוא דירות במחירים מהסוג הזה בעיקר בכאלו הנמצאים בשלבים של היתר בנייה, מה שגם יצביע ברוב הפעמים על עד שנתיים אכלוס ממוצע.

מ2 וחצי מיליון ומעלה

 העיר תל אביב היא מבין אחת הערים המבוקשות בארץ מבחינה נדל"נית ובעלת מחיר ממוצע של קרוב ל3 מיליון שקלים לדירה. אבל כשאנחנו מדברים על צפון העיר המחירים בהחלט עולים קלות, כאשר הממוצע למטר מרובע בין השכונות שבאזור צפון תל אביב, נע בין 44 אלף שקלים ל55 אלף שקלים. יחד עם המחירים היחסית גבוהים חשוב לציין כי דירות אלו ברוב הפעמים יהיו דירות גן, פנטהאוזים מפנקים וקוטג'ים מטריפים נמכרים גם 10 מיליון שקלים. את אותם פרויקטים תוכלו למצוא החל מהצפון החדש ועד אל שכונת בבלי, נאות אפקה וגם רמת החייל. לדוגמא פרויקטים חדשים של יוסי אברהמי בכוכב הצפון. חשוב לזכור כי תוכלו "לתפוס" מחירים נמוכים ככל שהפרויקטים יהיו בשלבי תכנון מוקדמים יותר.