דשא סינטטי נפוליאון

  • by

אל המרפסות, הגנים ואפילו אל מוסדות רבים הצטרפו בשנים האחרונות מגוון רחב של אביזרי נוי שונים, המשמים לא רק להקניית עיצוב מעולה אל מגוון החללים השונים, אלא משרים רוגעה ואווירה נינוחה אצל כל יושבי החדר. אחד מהאביזרים הללו הוא ללא ספק הדשא הסינטטי, אשר מוצע כיום דרך מגוון רחב של סוגים שונים ומשתנים המספקים יכולות עיצוב ועמידות שונות. אך מבין שלל הדגמים השונים דגם של דשא סינטטי נפוליאון הוכיח עצמו כאחד מהדגמים המעולים, אשר מצליח להיות לא רק בעל מגע רך ונעים אלא גם בטוח לשימוש של ילדים. לכן בבחירה של דשא סינטטי מומלץ להכיר את הדשא על שמו של הקיסר הצרפתי.

דשא סינטטי נפוליאון – תכונות עיקריות

כאשר מדובר בבחירה של דשא סינטטי ישנם מגוון רחב של פרמטרים אותם יש לקחת בחשבון, ראשית מה תהיה מידת השימוש ומי יהיו המשתמשים העיקריים בו. למשל בעבור אזור משחקים לילדים מומלץ דשא איכותי ועמיד, אשר יוכל לא רק לשמש לאורך זמן אלא גם לא להתפורר לאחר תקופה קצרה או לבטח לא להיפרם בקלות. וכאשר מדבר על תכונות שכאלו אי אפשר שלא להתעלם מדשא סינטטי נפוליאון, המשלב שלושה צבעי ירוק וצבע צהוב המצליח להידמות בצורה נפלאה לדשא אמיתי אך גם איננו מלא עופרת או סוגי שונים של מתכות וגומי.

תכונות אלו של דשא סינטטי נפוליאון מתקשרות גם אל מעכבי הבעירה הקיימים בו, אשר מצליחים להשתמר גם בחשיפה אל קרני השמש הישראלית ולשמור על עמידות של הדשא. נוסף  לכך המרקם הקטיפתי המצוי בדשא יכול להיות מתאים גם לגני ילדים, גם לגינות ציבוריות ואפילו לבריכות שחייה.

בחירה איכותית

ולמרות זמינותם של לא מעט סוגים שונים של דשא סינטטי, כאשר מדובר בבחירה חכמה, יפה ובטוחה לאורך זמן אי אפשר להשוות בין דשא סינטטי נפוליאון לסוגים אחרים של דשאים. כי מלבד היכולת עמידות גבוה, גב המרבד הינו תלת שכבתי ומחוזק ומצליח להעניק משטח אידאלים למשחקים ולישיבה ממשוכת על הדשא. לכן בבחירה של דשא איכותי, חשוב לזכור כי את האיכות אפשר למצוא אצל נפוליאון.