את חשובה, החיים שלך חשובים

  • by

המכתב הזה ממוען אליך, זו שקוראת עכשיו את השורות האלו. רציתי להגיד לך כמה שאת מיוחדת וכמה שאת אהובה. אני יודעת שאת לא תמיד חושבת כך ובטח שלא מרגישה. את לוקחת על עצמך כל כך הרבה אחריות, מטפלת בכולם, בקושי נחה אבל תדעי לך שזה נרשם. שרואים אותך ומוקירים את כל מה שאת עושה עבור אחרים. עבור המשפחה שלך, בעבודה שלך, במחשבות ובלב שלך. כי את מהממת. איך אני יודעת את זה? את יצירת הפאר של הטבע – אין אף אחד בעולם כמוך!! מי שאת ומה שאת מביאה לעולם, לאנשים סביבך, אף אחד אחר לא יכול. 

ברגעים שקשה לך, כשאת שוכחת ואולי חושבת להרים ידיים, להתייאש ולוותר – אני כל כך מקווה שתקראי את המילים האלו ושהם יכנסו לך ללב. את חשובה! החיים שלך חשובים! כל דבר בטבע הוא חשוב במערכת הגדולה ובלעדיו היא לא שלימה. 

למה את חשובה? שאלה טובה. בלב של כל אחד מאיתנו יש ניצוץ. הוא בא אלינו מהנשמה הגדולה שכולנו חלק ממנה. הניצוץ שלך בלב הוא החלק הייחודי שלך. רק את יכולה לממש את הפוטנציאל שלו לאהבה, נתינה וכל העולם מחכה שתעשי זאת. יש סביבנו הרבה הסחות דעת. המחשבות האלו מסתירות לנו את האמת ומונעות מאיתנו להיות מי שאנחנו באמת. הזעקה שיש לך בלב למשמעות, לאהבה, למשפחה, לכנות ולשמחה היא קריאה אלייך מהטבע להיות את. לצאת אל העולם ולממש את הפוטנציאל שלך בחברה. 

אולי את לא יודעת מה ומי את רוצה להיות, במה לעבוד, איך לחיות את חייך ואני מנסה לומר לך שזה בסדר גמור. את לא אמורה להיות מי שהפרסומות והתקשורת רוצות שתהיי, יש לך ביטוי אותנטי שהוא שלך בלבד והוא יתפתח ויפתח ככל שתשקיעי בחברה והאנשים סביבך באהבה כנה. 

פעם שמעתי סיפור, אולי אגדה אולי אמת, שכשמגיעים לבית דין של מעלה שואלים כל אדם ואדם – למה ניסית להיות משה רבינו או אליהו הנביא? למה לא היית אתה?! הטבע התאמץ ויצר יצירה יפיפיה שהיא את ואנחנו גומלים לו בלנסות כל החיים להיות אנשים אחרים. 

כשאנחנו מנסים לתת מכל הלב לחברה, לעשות טוב לאנשים סביבנו, למרות האגו המשתולל לו בתוכנו, למרות שלפעמים קשה, אז אנחנו כמו פרח נפתחים אל קרני האור. הלב שלנו מתעורר ונושם והניצוץ שבנו גדל ויעזור לך לעזור לעצמך ולשאר האנשים לממש את הפוטנציאל שלהם באהבה. יש משהו ראוי או משמח יותר לחיות עבורו?